O compás (de orientación)
Ola, eu son Aroa e estou no curso 6º de Primaria. Esta semana é moi importante. ¿Sabedes a que me refiro? Seguro que si. Esta semana é a das Ciencias. Na que todos os anos participan todos os cursos e facemos un experimento diferente cada un deles. Este ano, a nós, os de 6º de Primaria fixemos o experimento dunha compás de orientación (en castelán “brújula”). Necesitamos os seguintes materiais: un alfinete, auga, unha forma cilíndrica, un imán, papel satinado, unhas tesoiras.
Para facer o compás fixemos os seguintes pasos:
1º Collemos a forma cilíndrica e o enchemos ata a metade con auga.
2º Recortamos cunha tesoiras unha forma cilíndrica de papel satinado.
3º Collemos un imán e un alfinete e os xuntamos.
4º Máis tarde colocamos o alfinete e o imán por riba do papel e poñemos a auga.
5º Ao cabo dun rato o alfinete indicará cunha das súas partes o norte e o sur.
6º Por último, poderás comprobar que cando poñas o imán fora do receptor o alfinete
atraerase ata o imán.
¡¡¡Xa o tes listo!!!
Ola, eu son Aroa e estou no curso 6º de Primaria. Esta semana é moi importante. ¿Sabedes a que me refiro? Seguro que si. Esta semana é a das Ciencias. Na que todos os anos participan todos os cursos e facemos un experimento diferente cada un deles. Este ano, a nós, os de 6º de Primaria fixemos o experimento dunha compás de orientación (en castelán “brújula”). Necesitamos os seguintes materiais: un alfinete, auga, unha forma cilíndrica, un imán, papel satinado, unhas tesoiras.
Para facer o compás fixemos os seguintes pasos:
1º Collemos a forma cilíndrica e o enchemos ata a metade con auga.
2º Recortamos cunha tesoiras unha forma cilíndrica de papel satinado.
3º Collemos un imán e un alfinete e os xuntamos.
4º Máis tarde colocamos o alfinete e o imán por riba do papel e poñemos a auga.
5º Ao cabo dun rato o alfinete indicará cunha das súas partes o norte e o sur.
6º Por último, poderás comprobar que cando poñas o imán fora do receptor o alfinete
atraerase ata o imán.
¡¡¡Xa o tes listo!!!
Aroa Rey Pérez
6º Primaria
Soy una alumna de 6º de primaria, esta redacción está muy bien hecha gracias a mis amigos David y Aroa, el blog está muy bien.
ResponderEliminarSomos Isaac e Iago, somos alumnos de 6ºde Primaria
ResponderEliminarHola el blog está muy bien.
Seguir así.
Me gustó mucho la redacción de Aroa, por como está redactada y como la ha explicado.Nos ha fascinado también las fotos de informática y del experimento.
ResponderEliminarNos ha gustado muchísimo, es increíble como funcionaba la brújula, nosotros por nuestra parte o por lo menos yo, Adrián Vilas, no pensaba que fuese a funcionar pero lo increíble es que ha funcionado. Este experimento demuestra que con poco podemos hacer mucho.
ResponderEliminar